Pages

Pierderea identitatii intr-o relatie. Relatiile dincolo de patul lui Procust

In aceasta perioada, oamenii au inceput sa isi caute propria identitate mai mult decat in trecut. Daca pana acum rolurile intr-o relati...

Endless love


   El:
   Pfuii ce prost am fost, m-am legat la cap cu fufa asta, am cedat. Ma controleaza, ma streseaza, trebuie sa ii dau o gramada de bani, apoi si asa castig putin. In loc sa mai fi batut eu putin carciumele si serile de poker, meciurile cu baietii,  sa imi port numai mie de grija. Si asa imi era prea mult.

   Dar nah, ce isi face omul cu mana lui…. doar notarul mai poate desface.

   Ca a trebuit eu sa ascult de mama, sa imi fac si eu un rost, sa ma mut la casa mea. De parca nu imi era mie bine cu ei. O fi fost ceva conspiratie sa scape de mine? S-a aliat cu asta de umblam cu ea de 5 ani.
   Numai mie mi se poate intampla asa ceva....

   Ea:
   Ce dobitoc, in veci nu ma ajuta cu treburile casei,  mai si trebuie sa platesc din banii mei toate facturile si cheltuielile, care desigur s-au dublat. Ca deh, din salarul lui abia ii ajunge de benzina, tigari, cafele si bericica zilnica.

  Cu ce am gresit, Doamne??? Si ma mai si insala cu desirata aia de la 2, ce o fi vazand la ea nu stiu. Sau ea la un lefter si ponosit ca el…..

  Si visele mele, toti pantofii si gentile care mi le doresc, calatoriile prin toata lumea, viata de printesa pe care o merit eu???
  Parca asa era vorba, sa iti gasesti jumatatea ca sa te completeze. Adica sa completeze tot ceea ce iti lipseste si prin fortele proprii nu le poti obtine.

Vai, dar ce capcana, si am cazut direct in ea!


Love is endless, but not for all!


No comments:

Post a Comment