Pages

Pierderea identitatii intr-o relatie. Relatiile dincolo de patul lui Procust

In aceasta perioada, oamenii au inceput sa isi caute propria identitate mai mult decat in trecut. Daca pana acum rolurile intr-o relati...

Nu am nevoie, imi face placere

Te rog sa intelegi…..

Nu pentru ca am nevoie,  vreau  sa ma iei tu cu masina, in loc sa conduc eu pana la locul intalnirii. E doar o chestiune de confort. Stii ca pentru masina mea toate locurile de parcare par extrem de inguste. J

Plus ca imi face o placere nebuna sa palavragim in drum spre restaurant. Sa imi spui cand urc langa tine ce bine arat si ce bine imi vine rochia noua. Sa imi spui ce mult  te bucuri ca am venit cu initiativa asta si asa ai plecat si tu intr-o zi mai devreme de la birou.

Nu am nevoie,cand iti spun ca mi-ar face placere sa luam cina in oras.

Stii foarte bine ca sunt o bucatareasa excelenta si sunt mai mut decat capabila sa imi asigur hrana proprie. Doar am trait, si inca destul de bine, si inainte sa te cunosc pe tine.

Este vorba doar despre compania ta.

Imi place uneori sa facem rezumatul zilei cu un pahar de vin bun in mana si sa facem planul pentru maine, in timp ce savuram un desert delicios. E parca un preambul pentru un start mai bun, pentru ziua ce urmeaza.

Nu e pentru ca am nevoie, daca iti spun ca imi plac trandafirii.

Am unii in gradina, pe care chiar ii ingrijesc cu drag. Nu ma impiedica unghiile proaspat date cu oja, fiindca tot ce avem natural, ne-a fost dat sa ni se potriveasca perfect. 

Dincolo de asta, e doar o informare, o subitilitate pentru tine.
E un ajutor dragul meu, despre cum ai putea sa ma faci fericita. Fiindca stiu ca iti doresti asta, doar ca esti cam neindemanatic. Tu ai vrea, dar nu stii cum si care ar fi cea cel mai potrivit mod….si nu e doar vina ta.

Daca inainte te-ai intalnit cu 2-3 femei care iti cereau la a doua intalnire bani de chirie, sau o pereche de pantofi care valorau cat salarul pe care il au ele pe o luna, e normal sa crezi ca am asteptari similare. Sau chiar mai mari, avand in vedere ca eu deja sunt bine incaltata si nici chirie nu trebuie sa platesc.

Stii dragul meu, nimic din ce iti cer, nu este pentru ca am nevoie sa imi oferi tu. Pentru ca singura nu as reusi sa am.

Aceste cerinte reprezinta de fapt, incercarea de a te integra in viata mea. Cand ne-am intalnit, aveam deja cam tot ce crezi tu ar putea fi important pentru mine. Sau ce e important pentru tine, poate.

Singurul lucru care imi lipsea si ai putea sa imi oferi tu, este compania ta. Timpul tau.

Nimic din ceea ce iti cer, nu este pentru ca am nevoie, totul este doar pentru ca imi face placere. 

Iar daca intrebi cand repetam din nou o activitate, imi dau seama ca ti-a facut placere cel putin la fel de mult cat mie, sa petrecem acel timp impreuna.

Asa ca te rog, pune-ti senzorii in actiune si interpreteaza corect semnalele.
E obositor sa adaug note de subsol pentru fiecare pagina. 



No comments:

Post a Comment