Pages

Pierderea identitatii intr-o relatie. Relatiile dincolo de patul lui Procust

In aceasta perioada, oamenii au inceput sa isi caute propria identitate mai mult decat in trecut. Daca pana acum rolurile intr-o relati...

Ador sa fiu femeie!



  1. Pot să stau o oră în fața dulapului, neștiind cu ce sa mă îmbrac, deși e ticsit.  Să mă plâng că nu am destule haine, iar asta să fie minunat, pentru că se numește cochetărie.
  2. Pot purta și rochii și pantaloni. Fericirea aia, când te privești în oglindă și rochia îți vine ca turnată. Starea de bine pe care o ai, când porți pantalonii capri, comozi, și te plimbi pe faleză, la apus.
  3. Pot să fac prajituri cu mama, în timp ce îi dau sfaturi amoroase fratelui meu mai mic.
  4. Pot invoca în orice moment cel puțin un motiv pentru starea nervoasă. Doar sunt in acea perioada, ce mama naibii!
  5. Pot să îmi pun picioarele pe masa de cafea și să îmi admir unghiile de la picioare, proaspăt colorate cu ojă.
  6. Îmi pot cumpăra flori singură.
  7. Pot să mă entuziasmez atunci când primesc o cutie cu ciocolată, ca și când aș fi primit un colier de perle.
  8. Pot să îmi cumpăr grămezi întregi de pantofi și la fel de multe grămezi de poșete, invocând nebunia de a fi femeie.
  9. Pot să trec mult mai ușor peste drame, cu o simplă vizită la coafor.
  10. Pot să dau viață. Cu toate că nu am copil cred că trebuie să fie minunat să simți o altă viață crescând în tine. Și să faci din pui de om, OM.
Pot tot ceea ce cred că pot.

No comments:

Post a Comment